go kväll alla människor.

idag, ha ja inte gjort så himla mycket alls. regnat typ hela dagen, och bara varit skitväder.. :/ tråkigt noog, för ja vill ju verkligen sola och bara steka och njuta av värmen. hoppas värmen snart kommer tillbaka, för jag behöver den så mycket just nu.
idag så ha ja klippt mig och färgat håret blev ganska så najs faktiskt, klippte topparna och klippte upp de jätte mycket, och klipte luggen lite kortare, :) blev riktigt nöjd faktiskt.
sen färgen skulle bli en överraskning för mig. så hon fick välja, så mörkbrun och rött valde hon. blev ändå riktigt snyggt ; ) .


en bild på klippningen ^^


ja här kom nästa då på sidan, inte den finaste ansikt utryck men men.. vafan de är ju håret ja visar och int hur snygg ja är och ja bryr mig inte så hårt hihih :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0