god-eftermiddag.

hihi, ja nu är de snart middags dax, och de blir biffar, och potatisar. hmm funkar.. jag är totalt sliten alltså .. hahaha xD vaknade typ kvart i sju, gick upp och stekte pytt och sen satt jag och åt och såg på barnkanalen, höhö finns ju inge bra så tidigt på morgonen ändå så att, sen somnade ja där.. och vaknade typ halv tolv. ;p sen klev ja upp började fixa mig klä på mig osv, sen tog ja mej en promenad till teg. för ja skulle te fotvåden och skulle vara där klockan 14.00 :) sen var jag klar typ  14.40 gick fort idag. sen när ja ha kommit hem ha jag tuggat lite chips.. och druckit looka och bara suttit och degat framför tv;en :P hur slö som helst. nästan jobbigt ; O

- jamen ikväll är ja så sugen på bio mys, JAG VILL SÅ GÄRNA SE KUNG FU PANDA 2 hehe men de spelar ingen roll för cathe hade tydligen den och vi skulle se den när hon kommer, men de är ju typ en vecka kvar ;O haha länge ju :S sen så är ja så otroligt sugen på bio :D men vi får la se vad som sker ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0