goddag.

goddag allihopa.. ja solen skiner och de är 20 grader varmt ute, så nu är de leggings och en härlig stor tunika på.. hehe vita leggings och en stor svart fladdrig tunika ¨på med något coolt mönster på !! :) hur najs som helst.. :p snart bär de av te siv.. hihi och min köra faster ( viktoria ) ha blivit av med sin telefon :/ den blev snodd på hennes jobb. alltså vilka jävla idioter de finns alltså.. jag som ville snacka med henne igår och fråga vad hon gjorde och hur hon mådde osv. + även fråga henne om hon skulle komma hem te vännäsdagarna! ååh jag vill träffa henne, och jag blir så jävla sur på sånt folk som tar av andra och mobbning och slagsmål.. ååh får snart ett stort utbrott på allt. :/ hoppas att den som tog den går tillbaka och lämnar den och erkänner att de var han /hon som tog den.. för man gör inte så !!! straff LIVSSTRAFF bör de fan vara !! låt bli andras saker och ägna dig åt dina egna!! Saknar viktoria så mycket !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0