onsdag.

ja nu ha vi onsdag, :P haha jag följde med elias på jobbet idag också riktigt trevligt är de ju, vi körde först till vilhlmina systembolaget, ok,q8, frasses.. men han lämnade mej på systembloget och sen drog han själv till frasses för att ja skulle få sitta ute i solen och mysa ! hihi riktigt underbart var det och vilken kanon väder var ju varmt redan klockan 08.30 haha ! :P men de är najjs sånt ju ! ;) men de ha gått bra idag skönt och få åka om kring och se sig om kring riktigt myspys ju ! ahah ! :D ha snackat lite med fader i morse också! :) han skulle te åsele.. :) de blev ett kort samtal :) men ja tycker de är så kul att få åka med :) <3 och tack tack åter igen för energi drycken och kepsen  ! de värmer så otroligt mycket hihi.. kom hem klockan sju, :P och då åt ja och sedan diskade ja undan och torkade av bord i kök och vardagsrum .. sen duschade jag och smorde in mitt ansikte och så.. nu sitter ja bara här och skriver ! ^^ ska väl snart dra förbi cathe hon sitt hos någon jens typ och dricker lite bira, haha :p men jag ska bara dit för att hälsa på och tärffa min underbara sötaste vän cathrine ! :* sen ska dom dra ner på båten och då sticker ja väl hem och bara myser !! :)

nu ha jag dragit nå korta små snabba rader här .. fortsättning följer ! :) ha de bra allihpa pussochkram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0