saknar !!

jag saknar min bästavän så grymt mycke, finns typ inga ord :( hon är i tärnaby, och åker till stockholm i morgon. och kommer hem på måndag kväll, sen kommer hon hit nån dag, men då åker hon till tor och är där 1-2 dagar, och sen får ja vänta och vänta, sen är de bara ja och hon. och vi ska ha så kul på wheels, de finns ingen bättre person än henne. vi är gjorde för varandra, vi är två stjärnor, vi fann varandra och vi ska alltid höra ihop.. finns ingen bättre tjej. jag älskar henne dag för dag. mer och mer. känt henne nu i 8 år .. tiden går så fort och snart träffas vi, men mitt inre sprängs snart för längtan är för stor. saknar att mysa med henne, skratta med henne, och bara njuta och springa runt på stan ! < 3

alltid du och ja moot världen gumman ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0