torsdag sommardag.

Ja hejsan alla människor idag ha vi sol och inga moln på himmelen typ, snacka om  underbart och i skuggan är de 24 grader varmt.. tur de blåser annars skulle man lätt ha svettas bort ju på en gång.. :P
jamen igår kväll så träffade jag cathe en snabbis och fick smaka lite öl av henne de var faktiskt gott. :P sen så kom elias från vännäs för att hämta mig på parkeringen utanför sf. :p sen körde han till tavelsjö. och där fick ja tvär köra en liten bit.. fick köra en volvo 2.40 silver färgad. haha men de var riktigt awesome. gick hur bra som helst.. :) och idag så ha ja inte gjort så himla mycket jag ha bara tagit de lugnt.. :P legat utanför mig på gräsmattan här , lyssnat på mysik och bara stekt lite grann hehe :p sen blire att fara iväg och bada ska bli jävligt skönt faktiskt :) för de är ju så varmt idag !! :) de gillas .. :) sen så hoppas jag på en kanon kväll ikväll också.. inga planer riktigt än ! ;) men de blir säkert hur kul som helst. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0