29 november*

ja, idag ha det varit en liten halv depprimerad och halv konstig dag, ja vissa personer seg på sms, vissa svarar inte.. blev inte bättre av saken häller.. men kämpade på alla lektioner idag.. och så.. sen på väg hem från skolan, så sätter jag mig hyffsat långt bak, ( vid bakdörren ungefär ) ... två andra i klassen sätter sig 2-3 säten bak.. en liten kille på kanske 11 år.. råkade sparka till en av tjejen.. och den andra bruden hon fick ju damp, och började kaxa med den lilla killen, och kunde inte hålla käften, tyckte bara så synd om den lilla killen, varför göra det så stort lixom, så jag högg in där, och sa åt dom! kände mig plötsligt bra... ahahhaah inte vet ja ! :o

nu när middagen är bort gjord så blir det nu kaffe och tv med mor.. sen blire nog att fortsätta att städa.. och hoppas på att man kan somna inatt och att man inte vaknar typ 100 gånger om, och lixom får panik och svårt att somna om. :/

pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0