*Allt och ingeting.

jaa, praktiken var sämre än vad jag trodde, hur kunde dom.. och varför fick vi bara städa.. varför fick jag bara städa, skura, och skura toaletterna, lite med häst och för mycket städa, vafan kände mig som någon städtant men skönt att det är över där nu.. och nu är det att kämpa vidare i skolan! jag ha verkligen längtat, men jag längtar till jullovet, vill bara sova njuta och ta det lugnt. vill gymma och bara vara för mig själv. jag vill kunna andas jag vill kunna spendera tid på vänner och familj. men allt ska vara så himla svårt. när man vill vara på två ställen, men man kan inte dela sig så man blir bara depprimerad. utav att sitta i ett hål, i ett mörkt rum och inte känna någon kärlek alls. men skönt kommer det att bli.. att komma tillbaka till skolan och verkligen få sitta vid en skolbänk och lära sig, för städa kan jag , städa gör jag, och städa vill ja inte göra på min praktik plats när ja är i ett STALL.

vafan, såg hästarna , men det var inge mer tpy med det.. vänder mig inte om till vännäsryttarförening igen alltså. det sämsta stället jag ha varit på för all evighet..

min helg ha varit lugn, satt och pratade med gammlingar och bara hade det mysigt, hehe. satt bara och lyssnade på galna historier och satt bara och drömde mig bort, var så avslappnad, var så lugn. var så glad och mådde så bra. för stunden, gillar fan folk som gör mig glad, som får mig att skratta och som får mig att njuta av livet. :)

Jag skanar Elin, kommer bli skönt och få träffa henne yeey! :)

idag, ha jag inte gjort ett jävla skiiit! städat lyssnat på musik, och bara suttit och tänkt på en person som gör mig glad. :)

känns inte så roligt men man måste ju städa också. så är det ju bara.. och ingen snö än så länge häller.. känns också så underbart.. vill inte ha snö eller kall kyla. så man fryser.. s man inte kan gå ut. och inte göra ett skit.. fine, vintern kan väl vara mysig och så.. men då ska man bo i ett hus där man kan elda, och bara sitta där och mysa framför öppna spis. hehe:p eller va dom nu kallas för.

i veckan, blir det lugnt, det blir skola, städa, och bara vila ifrån gymmet nu, när jag ha fått slita så mycket på praktiken.. kanske ska springa nån vända på stan för att köpa och fixa julklappar till snälla vänner och familj! :)

på lördag ska jag till vännäs.. glömde nå saker där.. så ska dit och hämta igen det. :D fredag blire väl lugnt, fortsätta städa om ja inte hunnit städa klart vill då säga.. hehe :]

nu vet ja inte va mer ja ska säga. pusshej allaihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0