go jävla kvällen! ;)

hahah fan dag ha jag inte gjort ett piss känns det som, helvete vad jag känner mig lat :o hhahha ! ;p jag ha tagit mig en promenad, ca 5 km ;) . Sen så drog ja hem och bara chillade loss, slog på datorn och trallade vidare över på musiken, och skulle städa ikväll, men fuu det blev inte av  , och det ha fan inte blivit av tänkt och göra det varje jävla da, men ingeting blir av... lat jag är eller hur? ^^ men dock så gjorde jag mat, och det blev köttfärssås, och pasta ! ;) riktigt gott faktiskt och lykades faktiskt bra med köttfärssåsen, mmm smarrigt faan! ;). ja sen så satte jag mig vid datorn igen, och la ut massvis med gamla jävla bilder jag hade på den stora datorn! hehe :p och sen drog vi till mammas särbo, och fikade tårta och kaffe, gott gott, han fyllde år idag  ! :) sen så kom jag hem satte mig vid datorn igeeeeen! :S inte okej, klockan 22.00 drog jag på gymmet, fett awesome, sprang av mig lite och cyklade och bara myste, körde lite benpress fyfy, va ja känner mig bra medans dom flesta festade, chillade hemma eller, tjockade sig allmänt ! :) hehe . ja och nu är man hemma igen, ;) allt känns så toppen skönt, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0