halluuuklaa.

jag vet dock inte vad ja riktigt ska skriva, ha inte skrivit på jätte länge..
pga, att ja ha praktik i vännäs, och har ingen dator där. och inge internet, så därför blir det lite att skriva, sen så ha jag väl halv kommit bort ifrån detta, halv tråkigt..
eftrersom jag ha ju några läsare..

hmm., jag mår bara bra, och min praktik går fint fint, som sagt jag små ångrar mig att ja valde just där.. hmm. inte den bästa hitills, :/ bara skit jobben ni vet, typ stall rutiner, och typ städa läktaren, och städa klubben.. där man sitter och fikar och äter lunch. skura toaletter i stallet och klubbis.. :p inte direkt kul vaaafaan... hahah ! ;p

i fredags fick vi i alla fall rida, det var riktigt mysigt. hehe .. :)
fick rida golden, tyvärr ingen bild på honom, men kanske kan skaffa och lägga ut innan praktikens slut, det får vi se, han är bamse stor och är en fux,heeh :P

vi hade lektion, hehe dressyr, :)

jag ha sätt film, med Emil , Tobias, Victor , tommy, riktigt trevligt.. med filmen sög.. jag droog därifrån efter ca 2 timmar, hahha xD ... nej men det funkade faktiskt, hehe ! :p

sen så träffade ja lina efter allt, så vi satt och snackade bara massa skit, och bara satt och skrattade åt ingeting, sen sjöng hon som hon alltid gör typ.. så jag smälte typ.. hon får mig att må bra, och jag blir lycklig igen.

en kompis som får mig att stå på benen ! ;)

Saknar faan toor! :/ han bara flyttade helt plötsligt.. :/

min helg ha varit awesome, i dag blire att fara till pappa och vara där.. de är ju som sagt fars dag.. :)

sen ska ja typ bara chilla med nå kompisar,.. sen blire att göra ordning matlåder, så ja ha inför veckans praktik, hehe :)

sen så på måndag börjar jag kl 13.00 och slutar 20.30:)

vet inte vad mer ja ska skriiiiva, uut pussssa på er ! :)  hahahhahaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0