Ja hallå där.. 2011.

Ja hejsan, idag så är det tisdag... lite mörk tråkig dag, jag ha mensverk som faan, behöver städa mitt rum, men går dock inge bra för min del, mensverken är faan stor alltså. hade tänkt att städa bort lite nu idag, men helvete går inte som planer alltså ! :/ blir dock lite besviken på detta ! ...

klockan 13.00 så ska jag  följa med mamma och handla och kika lite på strömpilen, eller jag hoppas i alla fall att jag kan tvär springa in där, man kan du passa på när man väl är där ! ^^ haha , men dock tror ja inte att ja ska köpa något eftersom jag ha ju mina planer att ja ska gå ner först...

haft ett möte idag, om mitt liv hur ja mår osv... skolan... ditt till datt... gick bara bra, men jag är inte tjock egentligen ! ;o men vissa personer tycker det ? ska jag gå ner för dom skull eller för min egen? fine, jag vill gå ner lite faktiskt, men inte mycket... vill dock komma i form. men det är tufft att göra det..

just nu ligger ja bara i min säng i bh och mjukisar ! :P och känner smärtan som höjjer inne i magen! :/ fan att ett liv kan vara så komplicerat och jobbigt, både med kärlek, vänner , familj, usch varför bara inte leva ensamheten... känna sig kall och mörk och inte fatta ett skit? kanske trist, kanske skönt.. vem vet?

Sen blire gymmet efter jag ha varit med mamma, dock måste ja äta något, för det ha jag ej gjort.. :/

sen måste ja också försöka att städa, så jag får de bort gjort någon gång...

jag är lite små tråkig med bilder occh så, men men jag funderar på att börja foto lite mera och lägga ut ! ;) .

men vi får la se hur det blir med det, jag skriver i alla fall och det är huvud saken,


Dock så är bloggen mest för mig? kanske inte dom perfakta orden eller dom snyggaste bilderna, men jag älskar att skriva osv, så därför, sen är de ju självklart att jag ha läsare, och hoppas att dom trivs, så därför lägger jag dock också ut lite bilder ! :) ska lägga ut en bild på kattungarna snart ! :] dom växer dag för dag. så underbara små djur ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0