jävla sköönt att vara tillbaka till skolan igen.

Sov dåligt, hade massa jävla tankar på våldtäckten, på fan allt, igår kväll.. låg bara skakade och grät visste inte alls vad jag skulle göra.. druknade själv i mina trårar,, somnade försiktigt in , och sov inge vidare bra.. vaknade lite då och då. och kände mig inte hel. vaknade av att jag kände mig helt ensam och kal.. kände mig inte alls varm eller brydd .. skolan idag, ha varit en skön dag, hmm tiden bara rann iväg och allt var bara så skönt, träffade min lilla sockertopp Eliin, det var de lyckligaste jag någonsin kunde få se. eftersom jag ha verkligen tänkt och saknat henne såååå!! min lärare meta, va verkligen roligt och träffa också, och ett plus att hon ha verkligen kryat på sig nu, sså hon kan prata.. idag pratade vi om apun... ja rena helvetet... ;o ångrar mig att ja ens var där.. fattade inte att ja kunde sjunka så lågt och vända mig till hålan..... VÄNNÄS... ååååh det sämsta valet, nu när man går i 3an och allt, klart man vill ha de det bästa... men nu hoppas ja bara tiden rinner iväg så man kan ta studenten någon jävla gåång^^ orkar inte med skiten.... annars har jag inte gjort så himla mycket idag.. bytt i sängen.. legat på soffan och sätt fullt hus.. somnade, och åt pepparkakor, och drack kaffe ... sen ha jag inte gjort så himla mycket, pratar med tor... och peter.. :) fan dom är mina änglar, jag tror dom får mig på benen så skönt ibland och ha någon som man kan prata ut med.. och jag ha så många fina minnen. !

nu taggar jag skolan i morrn,

men näe nu ska jag vara tråkig, för nu ska ja itne skriva ut s mycket mera!

och kommer inte göra er speciellt lyckliga häller. hahaha xD för ni får inte se någon bild häller. :)


ha det bra !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0