lallalalalalallalala tralllla på din dkjslkjfdslkä'

Jamen en sak en sista sak innan jag riktigt säger god natt folk. hahha ! xd

nej men jag är mig själv. och försöker verkligen ge folket ett leende på läpparna, men ibland är det svårt och ibland så känner man sig så depprimerad bara, och behöver då folk som stöd. men jag vet inte..

men jag mår inte okej just nu, mycket sitter kvar inom mig, allt om va som skedde den dära kvällen, hur den skedde och vem de var som våldtog mig, och all misshandel jag ha fått ta. och  alla människor som bara sviker.

fått leva med att livet inte är menat för mig, för jag kan inte tro, jag vet inte jag litar inte. ¨
jag kan inte, jag vill inte , jag orkar inte se, orkar inte stå..

allt ha varit så tufft och så jobbigt, men jag försöker dag för dag att kämpa mot ljuset, men ingen förstår och ingen kommer förstå för knappt jag gör det, hur jävligt jag ha haft det, men jag vet att ja försöker kämpa på som faan. !

men ibland går det verkligen inte.. :/ allt känns bara meningslöst, vafaan.

vet inte hur länge jag kommer orka ta skit, hur länge jag orkar se personer som hugger mig i hjärtat. vet inte hur länge jag orkar leva med smärtan.. jag vet inte vem jag ska gå till jag vet inte vem jag ska vända mig till, jag vet inte vem och jag vet inte alls..

jag vet inte vem som läser mina inlägg och hur viktig dom är för er...
men jag skriver, för att skriva ut ... för att inte bära allt inom mig,

jag gör mitt bästa som jag alltid ha gjort, jag försöker jag verkligen gör det, men nästan ingen tror mig..

mer eller mindre har jag haft det jävligt tuft och kommer ihåg saker som jag vill bara glömma, men sitter kniven djupt innne i mitt hjärta och den försvinnen nog aldrig. :/

men 5 år gammal, så börjar vissa saker att hända.. sen fortsätter bara allt mer ohc mer, vissa tuffare tider och vissa mindre... :/ men det ha verkligen varit jobbigt ! :/


näe nu säger jag god natt alla läsare! pussspåer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0