sönndag. - farsdag.

underbar dag ändå.

ja en tröttsam jävla söndag egentligen, var uppe hela lördag natt.. :P

började med att jag hade en till som var uppe med mig, så vi träffades och tllslut så träffades vi och tog en koppkaffe tillsammans och åt lunch tillsammans på donken! hehe :p ja tackar han för det, för annars hade jag sovit bort hela dagen och sovit bort hela farsdagen! :/  trevligt sällskap också! ^^

hos pappa, tog ja bussen upp till honom, och kom dit unge fär 15.30 och sen satt vi och surrade ett tag, sen somnade jag typ.. hehe ;p eller halv sov, sen kom andré dit, med sin mysiga hund nala! :)
pappa fick lotter av mig, som vanligt vinner man inte mer än 25 kr, men grattis på farsdag. och kul att du vann nått ! :) hehe , jag älskar dig min pappa ! :]


måste dock säga att ja inte taggar praktiken för 5 öre ! :( nä nu äre bara två veckor kvar... !!! skööönt, tillbaka till skolan, till min älskade sötnos Elin SundQvist! ;) . <3

haft en stört shöön helg, måste jag få säga.... hoojjjjjjjj! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0