bilder från helgen, och förra helgen, och ditt datt slatt natt. :)

Värda bilder just för mig. (=


Alla kan inte vara dom perfekta här i världen, och jag är personen som föddes till världen, men aldrig blivit välkommen till livet! få älskar mig, få är rädd om mig, och få saknar mig, och få är glad för att ja finns och det är huvudsaken för mig! :)


Alla kan vara fundersam under något. men jag är fundersam över livet..


jag är nöjd över att vi ha ridning på skolan, det ger lycka! :)

jag är jag. :)

en klasskompis ! (=

Snygg och snäll och trevlig, vill tyvärr inte visa det ! ;)


En riktigt chysst person från skolan :)

Emelie, från förra helgen, yeeey. jag hade kul kan ja lova ;) .
Tack klasskompisarna för inbjudan! :)


Party Party! ;)


En galet snygg brud fixar sig inför 5ive ;) .

hahaha xD sne skulle visst en kille platta sitt hår, och steffut, hjälper honom. :P

Här ha vi en bra DJ ;)


hade så kul med alla brudarna :) denna helg den gjorde mycket för mig.
ett stort tack ; )


Alla var så glada, och alla hade det så trevligt, jag ångrar mig faktiskt inte.
ett minne som väcker en. :)

Denna person betyder för mig.


smyg tar bilder bara såhär. det roligaste var ingen var berädd på detta ;) . mohaaha

Här ha vi en söt tjej! :)


Tack för en fin kväll :)

Nästa DJ! ;)

Sista bilden;) ..







Eliin hos mig på en galen förfest ;) ..

Elin Elin! (=

sikken vikken härlig bild på lilla Elin! (=

Lilla Stumpan , en bild på Emelie ! ;)


Tack brudar för en fin förfest, och för en rolig kväll på 5ive! (=

Sötnosarna! : )

puss på er båda två snyggingarna ;)

Emelie ;)

En , galen shöön kväll med brudarna ! :*

jag och Elin, lite flumm ; )

jag jojo, Elin

vi är kära! :) <3

jag och Emelie.
Jag hade kul ;D

flumm :D

haha xD

Grrr.

Utång, ;)

nu är vi på väg till 5ive ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0