bilder och sånt galenskap. från måndag.


Här ha vi Elin då, lilla tjejen, som går på forslunda gymnasiet, och hon är så snäll och fin.
stöttar och hon bryr sig , och hon finns verkligen hos mig ! :)
jag hoppas att hon ha det bra i spannien och njuter verkligen där, jag saknar henne på första dagen , inte är de lätt inte, :( hoppas att dagarna går fort !

jag ha alltid kul med henne, och vi flummade oss egentligen jävligt hårt.. :)

jag är glad över att jag ha en sådan fin vän. !

Hon lyser som en stjärna, på den mörka himmelen!

vet inte vars ja skulle vara utan henne, hon sprider glädje, som solen ger jorden energi.

Elin sund...

Tycker verkligen om henne!

haha tur man hade fina kläder, och var uppklädd inför kameran, HÖHÖH! xD

men cyklade till skolan denna dag, så därför hade jag dom kläderna som jag har ! ^^

flumm vet inte vad jag riktigt gör..

Puss på dej!

Elin du är så fin, och förtjänar de bästa ! <3

flummar oss, på skolan .. tråkig skola, finns aldirg något och göra på rasterna!! :P
anton k, är fotografen! haha xD


snygg !

Saknar varje sekund....

Riiider..

'
vi vi vi.






Denna dag var mycket speciell, och denna dag kommer jag aldrig att glömma !

Galenskap!


pojke-flicka - söta !

men gaaangstaaa! ;)



pojke-flicka- kramas-


Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0