... det ändaa..

jag gör mitt bästa, man kanske inte lyckas med allt, men jag försöker , och bara om ja misslyckas, så är jag inte sämst, eller om jag kanske inte hänger med så är ja inte ett puckoo.

jag kanske inte bryr mig om alla, men varför ska jag göra det när folk skiter i mig?

jag försöker kämpa igenom mycket, och försöker göra dom sista rycken i skolan.

jag gör hela tiden mitt bästa , men förstår inte människor det, eller älskar dom bara att klandra ner på andra eller? förstår mig inte på vissa personer..

varför är dom flesta killarna bara tända på fitta? förstår dom inte att man kanske vill vara vän med dom, och kanske även få lite stöd av dem, och umgås med dem som vänner? förstår dom inte det?

jag förstår inte mycket av denna värld. allt snurrar och håller på och känner mig yr.

alla skriker om att världen ska gå under? men varför gör dom det? jag förstår det inte riktigt häller, blir bara så less. jag är en människa som tror på allt, men vafaaan .. nån gräns finns det väl?

jag litar på människor, än vad dom än gör så litar ja på dom. och litar nog alldeles för mycket på vissa. fyfan vad finns det för personer i denna snurriga värld? jag blir alldles illamående. detta är inte kul, och när får man pöäng för att man ha lyckas?

jag förstår då absolut inte mycket av något? varför klandra andra, eller bedöma dom? okej fine, alla går inte ihop men man kan väl acceptera dom? jag förösker göra mitt och allt spårar sig, och jag blir sårad.. men säg mig snälla varför?

Saknar en vän rätt så mycket.. men vars är hon? ha hon lämnat mig för gått? vars befinner hon sig? varför glider vi i sär? ingeting känns okej.. vavavava?

Saknar även en person som ha gått bort för 1 år sedan, hon gav mig styrka och hon gav mig mod, men nu ha allt rasat till botten.. vem fan är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0