Emelie Hjalm....

Hej, jag heter Emelie Hjalmarsson,
det jag gillar mest i hela mitt liv, det är Hästar, träning, och kompisar, även att fara ut på krogen och dansa och bara ha det kul, och det kan jag även göra helt nykter så klart !
det jag verkligen hatar, det är verkligen lögner och dom som verkligen tror att dom är något. och folk som skryter om hur dukitg dom är, på olika saker. och dom som är dumma mot andra så klart.
min favvo mat, det är nog kyckling, och olika kött typer ! (=
det jag verkligen hatar med maten, det är svamp, eller något annat konstigt och äckligt.
min favvo person är Elin sundqvist.
min familj, Mamma, min mamma heter Annika hjalmarsson, och hon är en posetiv och verkligen snäll och fin och hon försöker stötta och hjälpa mig genom hela min skolgång, och även mycket på fritiden hon finns i vått och torrt, vi går nästan för de mesta i alla fall alltid ihop. kan förekomma lite tjafs och bråk. men de gör de ju hos alla?
min pappa, heter Anders Larsson, han är en snäll fader, vi brukar göra en del olika saker tillsammans och prata och skratta och skämta med varandra, och han är en del av mitt liv. och jag älskar verkligen att kunna sitta och surra med honom, han bor på tomtebo, och där lever han singel i sitt lilla hem, han bor i en 3,,a en fin lägenhet, och jag är inte där så mysche.
min bror, min bror heter andre hjalmarsson, han är verkligen snäll, stöttat mig och hjälpt mig i massa år, fram och tillbaka och han ha varit en bror som ha hållt mig varm och förklarat olika saker för mig och så.
det är självklart att jag älskar min familj lika mycket <3
och den ja älskar mest i hela min släkt, det är min faster hon heter victoria, hon är 23 år gammal, styrketränar sen hon var 15 år gammal, flyttat om kring i stortsätt lite här och där i vännäs, och brukar för de mesta vara ute och gå också, hon ha även bott på umedalen, men där hälsade jag aldrig på, hon bodde där ca en månad.. hon trivdes inte där. sen så flyttade hon till göteborg, och där trivs hon bra, förutom med sitt jobb som hon har där då. men hon ha hittat sig en pojke, som hon ha blivit tillsammans med nu, jag är riktigt glad för hennes skull. hoppas att hon kommer och hälsar på snart.
jag gymmar för fullt nu, och de tycker jag funkar bra och tycker de är fullständligt kul.. och de är huvudsaken, jag vägde först 65, gick ner på 2 veckor till 60, när jag ha gått ner till 55 , så ska jag berömma mig genom att gå och shoppa loss, lixom allt det ja behöver, smink, kläder, skor, allt..
det jag vill göra mest i hela mitt liv, det är att resa runt lite över allt se sig om kring, och kolla på nya städer och bara mysa iväg med ett par vänner, eller min sin pojkvän, just nu så har jag ingen riktig sån än. men vi får la se vars vindarna förs..
älskar att klä mig i, typ mjukisar , men de kommer bli en klar ändring på det när jag ha gått ner till min vikt eftersom att då kommer jag bara att köpa jeans, leggings, tröjer, tuniker , klänningar, ja osv, (=
det bäst med sommaren är, att kunna klä sig lite, sola och bada och njuta av en kall hmm.. hehe och bra lixom känna sig varm och bara ha det gött. regnet med sommaren är hyffsat , sitter man i en sommarstuga och hör regnet så är de faktiskt ganska mysigt, men helst får inte sommaren bara regna bort, hösten, den är riktigt fin, alla löv, blir gula/ röda, jamen alla olika färger, de är riktigt vackert ändå, men sen gillar jag den inte riktigt för de blir så kallt och kyligt, osv, och jag tycker inte om kylan alls typ..
vintern, de vita kalla som faller, de är riktigt fint, coh när de ha hamnat ett tjockt lager på marken, men sen är de bara kallt och jävligt och usch säger ja bara, ingen vinter människa! riktigt härligt ibland och åka längskider. hehe
våren, den är bara förjävlig slask, och blött och ja bara allmänt spårig och jävlig.. haha

nä nu vet ja inte va ja mer ska skriva om mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0