fredag kväll.. med bara mys

nu ha jag gått igenom min garderob. och gått igenom en massa papper. shit hur kan man ha det egentligen. men skönt, blir lite mindre städning för söndag. :) min kväll ha varit bättre , än att dricka och dra ut, och bara slarva bort onödig jävla tid, så nu passar jag på att vara hemma ta det lugnt andas ut och in, och bara ta hand om mig själv. ha verkligen inte gjort ett piss idag, varken gymmat eller ngot. så underbart skönt. känner mig otroligt bra, både som en person och allmänt. hehe , sovit, ätit popcorn, suttit vid datorn, pratat med jojo, och hennes söta varelser , och surrat med mamma, umgåtts med Samuel, var sugen på en koppkaffe, och gå ut på ett café, riktigt trevligt och ha någon annan att prata med, var tvungen och ta mig ut , skulle bli dö galen annars!! :( men det var skönt förutom att det verkligen spöregnade ! :/ blev dyngsur. :( blir att gymma i morgon när jag vaknar, och sedan hem och dricka liten kopp kaffe, höra av  mig till ANNA !och sedan träffa henne en stund och bara surra, eftersom det var år sedan, och sen blir det att ta sig hem och äta lite middag, och surra lite med mamma, ja en lördag kväll vet ja inte vad det blir, vet dock inte när ja ska träffa lilla Anna, :) <3 jag älskar verkligen min mor, hon fick lite pengar av mig också, visst är ja snäll! :] jag ska dock lägga ut bilder på jojo och hennes söta ungar.. men vet dock inte när det blir, ha lagt ut dom på fb just nu, men jag vill dom ska bli lite större och sötare först, nu ser dom ju nästan ut som äckliga små råtter, men ändå bara för gulliga! :] onsdag ska jag fara till min pappa för att laga middag prata umgås och bara ha det mysigt bara vi, hoppas dock att min älskade mamma vill följa med ! :)

nä nu vet ja inte vad ja ska skriva mera! :) och vet dock inte vad ja ska göra resten av min kväll! tur man ha fantasi som glöder. kanske fortsätta att städa. min tvärr korg håller på att bli full. :P haha fan så jobbigt, måste dock tvätta innan praktiken! :p tahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0