Galen idag, söndag en dag som inte är som den brukar, haha ! xD

Ja, god dag alla människor, idag är de söndag,
jag somnade inatt, klockan 04,45 typ.. vaknade först åtta, och tänkte kliva upp då, men så dum som jag är så ligger jag kvar i sängen... och gud vad händer.. ??
jo jag somnar om, och vaknar klockan 12.00 haha så meningslöst, helda dagen gick åt haha ! xD ..
jaja, nej idag så ha jag fikat frukost och druckit kaffe med min bästa mamma !

och vi ha snackat om allt mellan ditt till datt, och jag älskar verkligen min mamma, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, <3
jag ha tänkt en hel del på mattias idag, hur det går för honom på hans jobb, och om vi någonsin kommer att snacka igen,

min söta Elin, kommer åka till spannien på tisdag, och gud så avensjuk jag är på henne, skulle också vilja åka iväg , till ett varmt ställe och bara bada och njuta .. (=

gymmet går bara bra faktiskt, ( = synd att jag ha varit sjuk och missat en hel vecka och att jag hade mens hela denna vecka, annars skulle jag ha varit på simhallen också och simmat några längder, de är ju så otroligt härligt och simma, fast mera på vintertid då. hehe ! (=

på en timme när du simmar, så bränner du 500 kalorier, otroligt mycket.. mera än vad jg visste, förut när jag tränade så simmade jag en gång i veckan två timmar, kanske därför jag var i topp form haha ! ;) .

nej, men ska även försöka komma ut någon gång, ta mig en kvälls promenad hade jag väl tänkt innan man ska sova, och bra njuta av livet ! (= håller på att plocka för fullt i mitt rum och fixa om kring , så att de är fint och vackert här.. hehe (= jag känner mig riktigt duktig ändå. (=

jag taggar skolan i morgon, fika och lunch med Elin.. (=

varit hemma hela helgen, känns så fruktansvärt skönt, och sovit otroligt gott, :)

Tänker mycket på min morbror martin också! :( .
R.I.P saknaden är stor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0