god morgon

jamén , god morgon elller vad man nu ska säga, nu sitter ja i min lektion sal, har arbete med häst och läraren är sjuk, och jag är ju trög så kan inte, behöver hjälp, och jag måste invänta meta, så hoppas att hon blir frisk snart så ja får hennes hjälp. Elin är i spannien nu, jag hoppas att hennes vecka där , blir grymt jälva facking bra. jag villl också utomlands, så avensjuk jag är på henne. <3

kommer vara tomt utan henne, nu när hon är där. :/ men de är väl bara och bita ihop ändå, och kämpa igenom att hon inte finns med mig, sitter och spelar de där jävla spelet på facebook, och är på 25 nu, och de går ju fan inte... och man blir ju bara galen, lägger ut sedan bilder från igår dagen osv, men vet inte om de blir just nu eller idag, får se när jag ha den tiden framför mig, eftersom slutar fyra nu, och imorrn och övermorrn, men kanske på fredag ! :)

puss på er. och ha ne otroligt underbrt bra dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0