hallååå, träningen ikväll gick bara hur bra som helst ! ;)

jag är så glad, allt pirrar i min kropp att jag får börja om att träna igen, de var så kul svetten bara rann på mig, och de betyder alltså att jag ha kört hårt nu på gymmet, och allt blir bara glädje, och man mår ju bara hur bra som helst.. :) jag ha varit sjuk nu typ ca 1 vecka så ha inte kunnat gymma, fortfarande inte jätte frisk men tog mig till gymmet  nu och körde gärnet allt bara rusade i min kropp. allt spreds av glädje, jag blir så glad när jag får vara och gymma och jag mår så otroligt bra utav det ! (= idag gick de lite segt förståss men de är för att jag inte är riktigt kry så .. körde inte allt vad jag kunde, :) men nu sätts gymmet igång igen, ;) kul kul kul...

nästa gym pass blir på lördag, dit taggar jag ! (= det är mycke hårdare och tyngre pass, ;) än vad jag hade ikväll.. kärleken i mig det stiger, jag älskar att träna och gymma och ha tempo, de är bara hur bra som helst, och roligt sen när man får se sina resultat ;) .. hehe jag mår bra hur bra som helst ! (=

nu ska ja duscha och raka mig ! ( tss ) :] haha vi hörs. god kväll människor, god natt sov gott dröm sött ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0