helvetet jävlas baaajs.

ja, skolan gick bara bra. riktigt intressant, jobbar flitligt på smahällskunskapen, och jobbar med stephanie, riktigt kul och att de går så bra..

jamen sen så på banken blir lixom allt, - ditt kort ska funka MEN DET FUNKAR INTE.
du ska kunna betala räkningar med din internetdosa, MEN DET FUNKAR INTE.

Sen när ja ska fara och gymma, byter om och ALLT sen finns inte mitt gym kort nån stanns ! HELVETE fan vad allt går bajs snett jag orkar inte...


nä nu ska ja raka mig och fixa mig !!! god natt hoppas att ingen sover gott  ! helvete 100 knivar i bristen , fatta så drygt lixom.... och mitt GYM KOORT ....


nej gott folk detta ska inte ni drabbas av , så hoppas att ni sover gott puss och kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0