ja helgen den var sköön! (=

Ja i fredags så blev de mat, kyckling och potatis (klyftor) god sås, och m.m riktigt gott gott ! Elin är en riktig hejjare på att laga mat, och hennes tvilling syrra gjorde goda små kakor till efter rätt ! (= så otroligt gott ! (=
sen så vare även chockladpudding. sen körde vi moppe in till stan (= För att träffa hennes polare en snabbis men dom skulle in till stan på en gång vi kom dit, :P så då körde vi vidare till stan, och jag sitter och kör, på en eu-moppe och har inte förar bevis, Sen kommer polisen och kör förbi.. lite panik hehe ! :p sen kom dom och körde om oss sen, och stirrade verkligen ut oss ! :/ haha men allt gick så bra ! (=

Hade så himla kul, först en färd från anumark till Stan med moppe höll nästan på att frysa ihjäl haha ! ;) .
men bara nästan ! (=
men de kan de ha varit värt det :) hihi och sen dansa loss och sjöng karoke och hade bara hur kul som helst där inne ! (=

Sen kom Elias och hämtade mig ! (= och sen for vi till vännäs, och där efter slocknade jag typ efter allt, var så trött av mig när jag kommer dit ! :)

lördags, vaknade jag hyffsat tidigt så otroligt skönt sånt kan vara och hur varmt som helst, så vi lånar ungarna ett tag, liam och troy, synd bara att lilla söta molly var sjuk annars skulle vi ju ha tagit henne också.. jag tror hon hade velat följa med ! (= jag gillar dom ungarna ! (= dom är så härliga och dom gör en så glad ! (=

Gillar sjukt mycke Linnea stranberg, hon lyser upp som solen och gör en hur glad som helst. (=
och hon är ju bara hur trevlig och fin som helst, (=

men vi for och lekte med barnen ute på en lekplats och hade grymt kul ändå ! ;)..
Tack linnea och oskar för att vi fick låna era barn! (=

ja sen lämnade vi över barnen till deras hem och till deras mammor och pappor ! (=
sen for jag och Elias hem till honom för att göra lite käk! (=  sen så for vi över till linnea senare på kvällen (=
där spelade vi UNO! (= med Elias linnea och lilla liam! :) så otroligt roligt ! (= jag hoppas att de blir flera gånger och att molly bara kan bli frisk snart, :) ja för allas skull! (=
de tråkigaste av allt på lördag kväll :/ att jag blev så krasslig igen, kände mig bara hängig osv, så kände att de var lika bra att jag for därifrån :/

Så far tillbaka till Elias och lägger mig på soffan med täcket och te och ser på tv och ritade lite samtidigt.. :phehe
och väntade på Elias, för han stannade kvar ! (= 

ja sen blev de typ sängen där på också! (=

söndag, en liten senare morgon blev det, klev typ upp 11 :p haha och sen låg jag bara i sängen var inte så himla pigg hade ont i halsen och var bara inte allmänt kry ! ^^ :( 
sen stekte jag lunch till mig och Elias de blev hamburgare hehe gott gott ! (= 

sen satt vi och spelade UNO typ hela dagen och hela kvällen! (= så grymt kul ! (=  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0