jajaa, nu är det höstlov. :P

Ja men god kväll mina damer och herrar, nu så är det äntligen höstlov,
ja det kan man ju lugnt säga att det är jävligt jävligt skönt, :)

igår så fick våran fodervärds katt kattungarna, det blev fyra stycken små söta varlser, otroligt små söta gulliga pipande ljud. och dom är så söta, det skulle jag kunna skriva 50 gånger om. hehe .

min fredag börjar bra, när ja kommer hem kollar ja in dom söta små sakerna! :] suttit hemma sen jag kom hem, fuu att jag inte drog på gymmet, somnade pladask sedan på soffan. underbart skönt sov typ 3 timmar, sen skrek mamma på mig typ 3 gånger innan middagen, sov hårt och skönt! i morgon när ja vaknar blire gymmet, ;)

ska dock duscha när också, tog nydligen tag i kontakten med en tjej som kallas för anna, och hon är verkligen söt, ska verkligen bli kul och träffa henne igen, sist jag träffade henne så var jag 17 ;p hehe

saknar henne riktigt mycket ! ;( förstår inte varför kontakten bröts, :/ men kul och snacka med henne igeen! ;) yeeey. ;) .

på sista tiden så ha hon skaffat en son, riktigt söt faktiskt, tyvärr ha jag bara sätt han på bilder, men jag tror dock att han är sötare i verkligheten, jag ska faktiskt bara vara hemma ikväll, städa mitt rum och bara mysa.. (=

i morgon , blire det slappt gymmet, sen träffa anna och hennes son, :)
sen så blire väl att fara hem och mysa med mamma, kanske dock plugga lite teori! :P

jag vet inte vad som sker jag får se .. hehe :)

söndag blire att städa mitt rum, kanske fara förbi min pappa på en cykel tur och kolla om han vill bjuda mig på en kaffetår! ;) så mysigt så mysigt ! ;)

måndag, kanske det blir ungdomsmotagningen, om inte mitt bröst blire bättre, jag har ont!!!! :O fuuu. hoppas att det bara blir bättre ( kommer inte berätta mer om detta, varken i verkligheten eller här. )

sen på tisdag, har jag ett möte kl 10.00 sen så brukar det hålla i sig ca 1 timme, sen blire väl gymmet, ;) och sedan blir det simmning, eller en promenad utomhus, kanske dock fara förbi min pappa igen :)

onsdag, blire stress. (=

gymmet, cykla upp till min pappa för att laga mat med honom, och sedan bara mysa med min papa. sen när jag kommer hem, så ska jag fixa lite, både med tvätt och disk och städa lägenheten, och hålla på. sen blire även gym/ simmning på kvällen, beror på hur det är öppet, måste verkligen skynda mig inför lovet, att pumpa som faan, jag är så trött efter skolan så jag orkar inte gymma ..

jag taggar praktiken faktiskt, har en klasskompis, som heter Marika, som också kommer att vara på samma ställe, myyys ! ;)

men dock kommer ohn bara vara där i 2 veckor, sista veckan kommer hon vara på hippo ( skolan) :P

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0