jaså, éntl

Godmorgon, godmorogn! , ja nu är de entligen morgon igen, och jag får fnatt sover jätte dåligt och orkar ej kliva upp :/ . cad är de för något, först dumma konstiga ovanliga drömmar, ja sen inte kunna somna ! :/ . hahaha ! jag tror att ja dööör ! :p


Sitter nyvaken i min säng känns det som, HÖHÖH, ha varit vaken sen 07.05, haha jag ha druckit välling och suttit lite vid datorn, nu ska jag skynda mig och klä mig, så jag slipper gå till skolan, det orkar ja typ inte, inte med datorn, när jag ha så ont i ryggen och nacken, och axlarna! xD


Kära Kära läsare , bilderna som jag tog då i morse, dom  kommer jag nog lägga ut efter jag ha varit på gymmet och pumpat där. hehe ! ;) så ni vet hinner inte nu ochn okrar inte dödss tröttt fortfarandee...


Treeevlig daaag / www.Emmlyya.blogg.se <3

Elin åkte igår, ;/ andra dagen i skolan helt ensam! ;( snyyft-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0