jiiihhi, nu skriver jag nå rader igen! :)

God kväll alla goda människor, min helg hitills ha varit underbar.. igår en lektion, och vi hade ridning slutade 10.30 (= och sen for jag då in till stan med 12,20 ( btw, stephnie sminkade mig ! ;) ) - tack!
sen när ja kommer in till stan springer jag och skyndar mig till mamma hon kör buss och skulle gå från busshållplatsen E . ( 8an , till tomtebo. (= ) och hon skulle ta min dator orkade ej ta med mig den in på systemet.. och sen så springer jag in på systemet och sen sitt ja i väntan och väntar sedan på min dator ska komma tillbaka, otroligt härligt allting, :) sen en toppen kväll med brudarna, Elin , ingela , Ida, Elin, Malin, lisa, rebecca, ja många många fler mysiga och trevliga brudar, ! =)

sen när ja kommer hem så lägger ja mig i sängen och känner bara vilken härlig kväll och allt var bara så härligt. (= sen i dag, vaknar jag 13.30 typ dödstrött då också. och sen klev ja upp och satte mig vid datorn och spelade sönder facebooken :P hah ! :D sen så såg ja lite random tv, och försökte bara vakna till, var lite sliten bara ! ;)
men sen kommer mamma hem, och var totalt glad, och det kändes så skönt och se henne glad för en gång skull.. hehe nej men de är inte ofta hon kom hem med ett sånt leende på läpparna, nästan att hon hade vunnit en stor summa pengar. haha ! xD . sen så hade hon fått helg då när hon slutat, SKÖÖNT ;) . så nu börjar hon på tisdag igen! :)

ikväll åt vi till middag, - fläskfilé och potatis gratäng, och sallad gudans så gott det var ! (= drack även vatten till ( ramlösa ) otroligt gott, och nu en sådan lördg kväll ha jag varit på gymmet otroligt skönt  var det, och slänga av sig lite enegri och vakna till ! (= och nu sitter jag bara hemma och flummar lite vid datorn och pratar lite med mamma ! (=  jag och mamma ha delat på en cider, så otroligt mysigt och gott ! (= skönt och bara vara hemma någon gång och ha de lite tråkigt också ju! ;) .. 

ha de så bra alla glada människor ! (= pussar och kramar från en emelie ! :P ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0