kan lägga ut nå rader förresten.

hihih, jag kan ju allt skriva ut förresten om samhällskunskapen lite..
hehe , jag jobbar med steffut, en polare från klassen, och vi jobbar med missbruk..
kanske lite känsligt..

men jag tror vi kommer fixa detta och jag tror vi kommer klara detta och att vi kommer ha topp póäng, vi ä duktiga! och så klart så började vi idag och göra en tanke karta, eller vad de nu heter..

men nästa lektion blire nog fart på oss, vi hittade var sin sida, intressanta sidor. man skulle nog inte klara sig utan innternet, ja sen så ska vi även lägga till våra egna erfarenheter. till alkoholen.

Blir nog riktigt kul ändå! :)

Tack stepahnie, att du ville kämpa dig med mig, och jobba med mig, genom detta och att du ser framemot allt detta plugg med mig, för det gör jag mot dig också ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0