måste bara, berätta...

hej och god, natt eller vad man nu ska säga hehe. :p
nej men jag ha hittat upp min halvkusin nu, han heter mattias, en riktigt fin kille.
han ha varit med om mycke saker och allt ha förändrts tror jag i alla fall.
riktigt super kul i alla fall och snacka med honom, jag blir alldeles varm och all glädje lixom. (=

jag hoppas att jag och han kommer att snacka mera lixom. jag vill komma lite närmare honom .. (=
sist jag såg honom och sist jag pratade med honom var på martins begravning, typ. och de var när jag var 15 år, lixom det är ju ett par år sedan..

jag är så otroligt jäkla glad nu, för allt ! (=

jag tror jag inte ha haft bättre helg alltså (=

nu ligger jag bara i sängen och snackar med cathe på msn, mysigt värre snackar knappt med henne nu för tiden.. hmm. men hon ha de bra och det är huvud saken i alla fall ! och det är verkligen kul..

nu ligger jag bara i sängen och känner mig inte riktigt trött häller.. hmm konstigt, hahah xD vaknade 13.30 :p
inte de bästa att man vänt på dygnet nu när de är skola igen på måndag. hahha ! (=

men så otroligt kul allting, både lixom träffat nytt och glatt folk, och hittat igen mattias, och att han kanske kommer upp när han fyller år.. och att han ska till och med höra av sig så vi kan ta en fika och bara sitta och surra, det kommer göra mycket i mitt liv tror jag ! (= .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0