men mumnmsa.

Jag längtar ändå till helgen , det kommer bli sjukt skönt nykter och bara vara hemma. mysa med katten ocih mamma förståss. sen blire att stor städa mitt rum, gå igenom garderoben, och dammtorka, och fixa till i mitt rum. behövs verkligen göra något åt just nu, jag skämms ju nästan över hur det ser ut här.. fuu.

Det komer bli en shöön hemma helg, längtar som tusan, :P funderar på att cykla till skolan på fredag, eftersom att jag slutar ju kl 11 :P komma hem någon gång också, otroligt skönt ! ;) dock tror jag att jag ska cykla på torsdag också, eftersom jag orkar dock inte sitta och vänta på någon jävla buss jävel i typ 30 minuter :S .

gymmet ikväll var underbart hoppade lite hoprep först här hemma ojoj, det väckte många liv i barndommen! mys mys ! ;) ja sen så for jag på gymmet och sprang ca 15 miniuter. ! :) sköönt!

sen så tog jag mig ett rejält pass på " gå maskinen "

hojjs människorna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0