min dagar äger faaan inte....



Jamen hejsan idag, är det nog inte den bästa dagen, vaknar upp.. åh fan de torsdag, lägger på ett jävla kåål för att hinna med bussen , stress stress stress.. ! blir alldeles för TOKIG av allt bajs stress som världen ger mig.. :O

ja, sen när vi kommer till skolan, går jag och pluggar men dock håller ja på somna, gäspar och ögonen håller på att fara igen på mig, :/ suurt för faaan!

Ja sen så, går jag och fikar med Anton, och sätter oss vid klassen ( häst ) . hahaa xD där sitter jag och drömmer mig bort, ist för att vara lite social med den stackarn anton. :P ja så han går och sätter sig med jordbrukarna ist, och jag och Emma går upp till klassrummet, vi ha RELIGION KUNSKAP! jätte kul... eller inte.., SKRIK...




Jamen där så inträffar det tjafs, sånt gillas ju ?????? eller inte Tack står gärna över. men det förekom i alla fall! :/

Sen var de äcklig fisk så tackar nej, åt ett äpple.. fan så gött... haha ! :P

ont i ryggen som ett cp.. hahah xD jag måste oppereras mot smärtan jag har ... inte OKEEEEJ! ^^


har inga bilder att lägga ut , sorry mina läsare ! :(


men i morrn, blire party party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0