min fredag. min helg,

God morgon alla min läsare, .. hehe

Ja igår när ja kommer hem från skolan så fryser ja så mycket, så ja slänger mig i ett varmt och kokande bad, helvete så skönt och bara ligga där och tina upp. Sen så lyssnade ja lite på musik, och hade det bara chill, sen somnade ja dock också i soffan i vardagsrummet.. hahha! x D men det var awesome. behövde nog den sömnen. hehe sover ju s dåligt annars.

Sen vid typ 3-4 tiden springer jag till systemet, och köper lite bira och så .. Sen skulle ja testa en ny öl och den smakade urk.. höhö . men här i livet så måste man ju få testa på olika saker, sen blev det att fara hem. och fortsätta lyssna på musik och välja / ta fram kläder inför kvällen :) .. och sen så, var ja så hungrig och sprang och tjatade på mamma ungefär sådär som småbarnen gör, ( om hur länge är maten klar? ) gick några min , ( hur går det? , är maten snart klar eller ? ) några minuter senare ( men vafan jag är hungrig, hur länge ska den vara i ugnen jag håller på att svälta snart. ) skrik JAG ÄR HUNGRIG. OCH DE VÄRSTA AV ALLT DET VAR ATT VI SKULLE ÄTA HEMMA GJORD PIZZA, HMM MMMMM. MUUMS. HEHE SÅ OTROLIGT GOD DEN VAR! MIN MAMMA ÄR BÄST! (=

ja efter jag hade ätit så, tar jag cykeln till gymmet, och berättar att ja tappat mitt gym kort, så nu ha jag fixat ett nytt för 100 kr, så denna vecka blir nog jävligt tung för mig.. ha ju inte gymmat nu på tv veckor.. ;S inte bra inte bra. drack en öl till maten btw, ( corona ) så otroligt gooott. :) sen kom Emelie och Elin till mig, dom fina tjejerna! :) vi lyssnade på musik och drack lite, och sedan så pratade vi en hel del, riktigt mysigt ändå, sen drog vi typ till 5ive, 21.40 för mamma ohc lars dom jobbar osv, men kön var låång som faan ! :O
så bra att vi ändå gick dit när vi gick dit, annars kanske vi inte hade tagit oss in. :)

Sen där inne, köpte ja två öl, hehe gödans, träffade en som hette Elin, träffade wonka och fredrik, och fredrik, lina, storken, johan ( fast johan jobbade där, ) *Träffade Caroline, och Sara, och Johanna också, - frn skolan.
Filip, adam, ja och den andra vet ja inte, hehe glömt namnet p ! ^^

Sen nu i morse så måste jag upp kl 08.00 för att klippa mig, men nu är det verkligen skönt eftersom att nu är alla slitna toppar helt borta! :D magiskt. <3

bilder och dom där som togs igår, ja lägger ut dom lite senare, kommer inte exakt på vars sladden är och orkar inte röra på fläsket.

Ilkväll, blir det att umgås med min pappa, skönt att vara nykter och bara ta det lugjnt , när man knappt ha sovit ngot, jag svärar på mitt liva, att det blira en jävla tidigt kvällla för mig, för jag kommer ändå la somna typ as tidigt änd. haha ! xD ska bli kul och träffa honom.., (=

<3

Åt en banan till frukost mummsaarn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0