min morgon var riktigt härlig.

Vaknade upp, ja som vanligt i min egna säng ^^ hAHA xD , så otroligt awesome, nej men jag vaknar och är jätte trött, kollar klockan, opps , väckarklockan hade nyss ringt.. VAA är det sant? hahah de hörde jag inte, ;o men det var ju bara att stiga upp.. så att jag klev upp gick och gjorde ordning för vällingen


Ja , god morgon välling, i sängen så otroligt najs, vällingen gör hela din dag.. och de är otroligt nyttigt ! :)


Jag med välling, och är så sjukt trött, orkar inte ens vara med ....



Men efter vällingen och efter jag ha klätt på mig kollar jag klockan, och säger Whaaat, hur kunde den springa iväg till ÅTTA? ;o tänker för mig själv, hinner inte med bussen , hmm jag stannar hemma ett tag till, och dricker en kopp kaffe också.. gödaaans! ;) så då blev det att stanna ett tag till , och hmm. :p promenad till skolan, ;)



Försöker visa vad jag ha för kläder på mig denna dag, hmm. utsläppt hår, och drog på mig lite puder.. ^^



medans jag drack välling, satt jag på facebook och spelade.. hmm ovanligt... hmm nej... men är ju BEROENDE!!! ...
Ja ohc sen hade jag ju även ett annat sällskap, och det är ju AV ..... JOJO! ;) ..




Räser katten nummer 1 ;)

  lilla lilla katten stannade upp när jag sa Jojjo, vars ska du gå din lilla filuur?

utan smink ! ^^
¨
Trött hela dagen ... WOOW vilken jobbig dag det ha varit ! :(

Här ha jag lagt på mig lite grann, wiiiibbs, så glad man kan bliii..... :)











Pussspåeralla Läsaaare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0