Skönt och slippa gymmet ändå,


sov lite inatt, och jag kände mig så trött och sliten, orkade inte träna inom hus, så jag drog ut med mamma och nala, och vi gick ut till skogen och sprang av oss alla tre, riktigt skönt ändå, blir att köra nån situps, och så. sen blire ju gymmet i morrn och på torsdag och på fredag, cyklar till skolan på fredag, så jag kommer mig hem någon gång. men peppar gymmet i alla fall dom 3 dagarna.. sen blir de en hyffsat lång och härlig promenad på söndag, hoppas på fint väder !

Saknar förståss Elin, känns tomt på skolan , när hon ej är där och skiner upp som solen gör ! <3

i morgon, slutar jag klockan fyra, :/ hmm dryg dag som faan! men men får la gå ändå..
ha idrott i morrn, men kommer fan inte ihåg vad som skulle ske, hahah! ;P
men hoppas att de blir något lätt, jag ha så ont i min rygg vettefan vad som är fel haha ! :P

har lovat johan, hmm massage, så att de ska väl bli nån dag i veckan skulle ja väl tippa på.. :p hahab
mete, vår lilla lärare, hon som är så fin och väcker elevernas leende ! hon är hemma, hon är sjuk.. hoppas att hon kryar på sig och är snart på fötterna igen! :)

skriver mer eftersom! godnatt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0