tahdaa.

idag ha jag inte gjort så himla mycket alls, gymmat, och sedan for ja till min kusin, viktoria, hon fyllde år. så hon bjöd på tacos, och sen så skulle jag träffa en vän på marieberg, men det sket sig, allt blev bara kaos, ja hennes syster kom hem, hennes mamma ringde och sa till anna att hon var tvungen och fara dit och hämta henne, innan hennes styvpappa kom hem, och hennes mamma var förbannad, jamen typ allt ! :S så jag gick hem och åt popcorn och drack energi dryck ^^ haha x D sen så tog jag en massa kort och bara flummade hemma typ. blev riktigt less, sen gick ja ner på stan, för att kolla om man kände någoon där. men nej bara en massa konstiga fulla saker.usch ! :/ så gick hem, sen ha jag inte gjort så himla mycket mer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0