Träningen,

Ja  lite smått och gått om träning, ( min då )

Jag Tränar ungefär 4 gånger i veckan, och jag trivs riktigt bra med det, skulle träna idag, jag hade på mitt chema träning, både lite kondition på löbbandet, och roddmaskin och benpress och situps ( med vikt ) och armhävningar. men kollade ut och insåg att ja inte ville ta mig ut för att ta mig till gymmet, blåser och spöregnar, då vill man helst bara sitta hemma och uggla. men jag körde lite hopprep. först hoppade jag 71, sen hoppade jag 100. sammanlagt är det ju 171 ... det är ju lixom bättre än absolut ingeting alls, och det var ändå riktigt skönt att hoppa och skutta lite inne, synd bara att man bor i en lyhörd lägenhet som lever om så otroligt mycket... hmm men vad gör man.. haha det är bara att hoppa på eller? :P nej men i morrn blire gymmet skiter i vädret , de var länge sen jag var där :P i morgon har jag roddmaskin 30 minuter, "gåmaskin" 20 minuter. situps 5 gånger 2 ( och de är även med vikter så ) .... torsdag blire promenad 30 minuter, och ska även lägga till lite löpning på det.. sen blire roddmaskinen 10 minuter, " gå maskinen " 20 minuter. ben press. fredag / söndag blire simhallen och simma skulle jag nog tippa på vi får se hur det blir med gymmet osv. går nu efter att jag ha missat en del från mitt gymmandet och det tycker ja är la tråkigt ! :/ men jag vet inte, men jag hamnar lite efter.. och det är inge bra alls. :/ ska försöka lägga in så mycket som möjligt nu, men vi får se hur det blir. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0