Trött och less ...

ja, helvete vad trött och less jag är, skulle vara så skönt och bara sjukanmäla sig från skolan just nu och bara njuta av ingeting, typ gå på banken fixa mitt bankomat kort, .. det fúnkar tydligen inte, :O  och göra en massa annat roligt, typ fara på gymmet tidiigare en annars, och och typ lägga sig och njuta av att sola :D och sen bada och raka mej !^^

Fast nu är det bara två veckor kvar sen är det höstlov.. tänka sig så underbart  !:)  kan inte skolka trean, ja ska ha bäst närvaro! :P

det är bra med mig idag, förutom att ja är så jävla TRÖTT OCH LESS !

idag ska jag göra.. Fara på gymmet och gunga. hahaha nej först skolan, :D är hemma typ 17. nån stanns. hehe .

sen blire gymmet ^^ sen blire nog duschen ochn sen sängen ellr något sånt ! :)

FAAEAAAN  , min buss går snart och orkaaaar inte..... :(

pusspåer. ha net branet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0