6 september. -2011

god  kväll alla otroligt glada läsare ! (= idag på skolan så ramlade ja i trappan.. fan också..
de gjorde lite ont, och jag tror etterna skrattade åt mig.. men fan va halt de var alltså.
rekomenderar ej  crocs när de är blött ute och sedan gå i dom inne ! :O kan fan sluta illa!

men som tur var , så fick ja mesta smärtan i axeln och jätte lite i foten, men de gick bra ändå.
gick över också ganska så fort. :P  åt ingen lunch, det var fiskgratäng. BLÄÄ!

så ja åt en banan och ett äpple! haha mycket till mat alltså. hehe ^^ men annars ha allt annat gått bara bra idag.

for till min bror, för att kika in i hans lägenhet. han ha köpt en tv, och ett bord och stolar.

kommer säkerligen bli riktigt fint där när han väl ha kommit igång. (=
drog dit med mamma, vi drack kaffe, pappa var också där ! (=  riktigt trevligt.
hela familjen sammlad. hehe (= sånt är alltid lika kul !

sen så drog ja hem och pratade lite med elias i telefon. och bytte om, och drog sedan på gymmet.
pratade med Elias, hela vägen dit och även på gymmet gick riktigt fint ikväll haha inte för ja gjorde så himla mycket alltså. gick lite på löpbandet och sprang lite och så..

men bättre 'än ingeting alls i alla fall !hehe (=  

ska ta mig en promenad till skolan i morgon bitti också.  hoppas bara att ja vaknar i tid alltså. (= men de blir skönt. och sen så ha vi fotboll i morgon på idrotten! (=  och sen klockan 18.00 kommer ja att träffa en snubbe som het joel, som kommer gå igenom maskinerna för mig. och så , så att ja tränar rätt och allt! (=

sen kommer ja väl även gymma efter han är klar eller vad man ska säga ! (= det kommer kännas otroligt skönt.. (=

Taggar helgen grymt mycket, min sötnoos kommer, cathrine! (= <3

hon är sjukt saknad ! vi kommer ha så mycke att prata om synd bara att man inte ha så mycke pengar bara ! men de får gå ändå! hehe ! (= <3

nä, nu har jag skrivit lite ... synd de ej kom nå bilder ikväll.. men kanske i morgon..

nu ska ja sova.. god natt sov gott dröm sött ! (= pusshejsss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0