bilder med olika saker... både helg och annat ! (=

ja, ikväll lägger ja då ut bilder från helgen och lite annat plocke plock! (=
de är bara att spana in och kolla , :p skriver även nån rad under nån bild ..
så ni förstår vad bilden är för eller vad man ska säga ! :P hahahha xD


Här ha vi då mig och lilla vilde-bill. han är tyvärr borta nu ( död)
så han är väl lite saknad ! :( R.I.P

övningskörande på G. haha mammas gamla bil då.. (=
med körkortet går de ganska bra med än så länge så de känns skönt..

ganska mycket just nu i skolan, och så.. så ska väl börja plugga efter jul.. om de ha blivit lite mindre. för just nu på skolan är det ett tempo och skolan är lite viktigare känns det som eftersom de är sista året. :P

ikea, stor handlade hehe ! :P
var ett tag sen, ca halvår.. ( lite mer än ett halvår)
jag och mamma tog bussen dit.. underbart.. :)
satte oss på ett kafé helt slut efter en stor runda på ikea, hehe ! (=


hahah såhär ser ja ut när ja fejkar sur... hahhaa! :p

- corona, med världens underbaraste vän, cathrine stenvall.
satt inne på toan för att snacka ^^ hehe ! (=
var också ett bra tag sedan! :)

i tvåan, för 1 år sedan då. hehe ..
så var de palt i matsalen inte gott.. hehe ! :P inte skolans men den funkar...-
mammas är godare hehe ! (=

på bilden så är de ida längst mot väggen , och sen så är de jag längst ut då :p hehe !
(hanna ) tog bilden! ^^

Jag var mycket i detta stall och hjälpte till med denna häst.
och även red den när jag var yngre. hihi ! (=

Detta kort, ha varit ute i VK, när jag praktiserade på backforsgård. hehe!
så på bilden så är de jag och Nettan ! (=

denna fick jag i födelsedagspresent av mor och far och andré och nala! (=
sjukt fränt och sjukt glad jag blev , för denna " (=


Även samma om denna bild, den fick ja också av
mamma andre och pappa ! när jag fyllde år. hehe !

sjukt fin present blev riktigt glad för dom två  ! (=

Mamma, ha kikat på blocket, och funnit sig en ny kissemisse, som heter jojo.
en riktigt fin katt är det.. hon är fodervärd just nu.. :p

suddig bild. men det är en ragdoll (=

johanna, i lördags ( 3/9 ) naturbruksdagen !

( 3/9 ) naturbruksdagen.
jessica med ryggen hitåt. och johanna frammåt.
jessica vill aldrig vara med på bild ! ^^
men de gick faktiskt ganska bra ! (=

jag går mot vännäs ! (=
från hemberget-till vintergatan! :p hihi


Hästar i vännäs sjukt fina.. i alla fall den svarta..
vill ha ! (=

I vännäs...

spelade jag !
OCH Elias plump hahaha ! (=


Plump ! (=

Elias ! (=

5/6. i morse 07.03 tog denna bild, på väg till bussen från vännäs ! :P

kisse och ja . vi log och myste !

Ja saknar faktiskt min katt ! :(

bara för att den är så otroligt söt ! (=

naglar och the studio. ! älskar att bli fotad ! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0