BUhh.eller kalla de bää.

Ja nu var de ett tag sen.. är lite seg märker jag ! :/ ..
men helgen den slog typ allt.. den var ju king.

i fredags skulle jag ju gymma ett hårt pass, men tyvärr blev de ju inte så.. :/
så jag lagade mat åt mamma och lars, och de blev kyckling och nå sås grejs hehe.
och ris, och sallad riktigt gott gott ! :P

sen drog ja till vännäs och där blev de ej så mycke,jamen lite kort, ( plump ) jag tror ja vann som ja alltid gör ;) .
och sen i lördags så var vi barn vakt / eller vi lånade honoms systers barn, och lekte lite med dem och for iväg och hälsade på honoms mamma samtidigt osv, riktigt riktigt trevligt..

vi gick förbi hästarna och klappade dom och pratade lite med dem " och matade dem med socker och husmans "

Sen blev det jag som gjorde mat då på kvällen, kotlett. och grädde och soja, till köttet.. och potatisgratäng så jäkla gott ! :)  drack ett glas vin till maten, ja och sen drog vi till honoms bror oskar, och där spelade vi plump.. och sjöng singstar, vann i plump och förlorade hårt i singstar  ! :o haha .. men kul va de !

Sen i söndags for vi till vindeln och gick där och fikade lite osv. :)

pusshejss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0