Elin, Emelie, Ingela..

jag hade så otroligt kul med dom gladaste tjejerna från den speciella kvällen.
kvällen varade lång, och mycke skratt och mycke spännande äventyr! (=
hihi min kväll var så otroligt kul! (=


Här har vi en otroligt fin bild på dom glada små trollen,
en jätte suddig bild, ;/ dock..

men för det så är dom toppen tjejer ! :*


Här ha vi ingela !

så otroligt söt du är lill gumman ! :)
det var så otroligt kul och festa med dig, hade så otroligt jäkla kul! <3

hoppas att de kommer flera till fällen! (= puss !



Det var ändå kul att Ingela var med ! (=


Elin sminkar Ingela ! (=
så otroligt kul vi alla 3 hade ! (=

hahaha, Elin sminkar mig också! :P

Emelie..

ett minne för livet ! <3


Ingela är Dj... visst stavas det så?
hahaha...


Här sminkar Elin sig! <3

<3


SÖÖT ! <3


Här spelar vi kort och jag tar kort.. när ingela pratar ! :D flumm ;)


Eliin! <3

Emelie, ingela! <3

Här är vi! :P haha



Sööt tjej! <3

Elin och ingela, <3


dock suddig, men fin tjej

hihi fniss !


lyckades bli lite små trött ! ;p

piggnade faktiskt till ! (=


Elin hund, så otroligt söt ! (=
de är avslutet på bilderna! (= <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0