God kväll alla människor ! (=

Idag, så ha skolan gått bara bra , fick veta mitt betyg av provet på fodret idag på mitt möte som jag hade :p
skit kul fick Godkänd, trodde bara att ja skulle få Ig , men jag klarade det, i alla fall godkänd, och de var riktigt kul.. fick nästan glädjetårar ! så glad blev jag för att jag klarade det, (=

riktigt skönt alltså..

nu ha vi börjat med avel går riktigt underbart härligt frammåt ! känner mig så duktig och så kul när det verkligen går frammåt ! ett plus till mig =D .

idag på gymmet så körde jag löpbandet 30 minuter.
och roddmaskin i 30 minuter,
och längdskidor i 30 minuter.
och benpress i 15 minuter.

nä nu blire en dusch och sedan hoppa i sängen så man orkar med en dag i morgon.
idrott i morgon på skolan jippi yeey. så otroligt kul de är med träning! (= fast gillar inte idrott med klassen eller de ha ja som aldrig gjort precis. ! (=

puss god natt sov gott dröm sött ! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0