helt slut.

först skola i morse, kändes lite surt.. när man helst ville ligga kvar i sängen med Elias, men vad gör man ? pizza till frukost, haha gött men inte nyttigt faan också! :/ .
sen så ha vi ridning på morgonen.. och på slutet så får ja min svåra mensverk. och kan knappt andas eller gå.. sjukt jobbigt, trodde ja skulle dö.. :/ stack hem och åt lite och tog två tabletter exakt för mensen!
sen s¨å la jag mig i sängen och myste lite med kisse katten .. jojo...

och sen bytte jag om, för att sedan dra till gymmet för att gymma lite..

så att ja gick på löpbandet, och ja sprang.. ! :P
och sen så körde jag lite situps..
körde även lite ben ( press. )
- sitter typ och puttar benen! haha xD :P
och sen så cyklade jag lite, körde lite roddmaskin.. :P hehe
och sen så körde jag även en skidåkaremaskin. hahha xD
fett awesome.

jag måste dela med mig av min glädje,
jag trivs på gymmet som ja ha börjat på...
gymmet är öppet 24/7 underbart..
gymma exakt när man vill lixom ;) .

så mitt shema ser ut just nu, att jag ska
pumpa mån-tor!
och då blir de lite av varje , varje gång.
så smått och gått.
satsar på att gå ner lite i vikt och även få en kanon fin kropp inför ett jobb! :P
haha

så att de känns otroligt najs.

och när ja kommer hem så blire kaffe med världens bästa mamma !

och hennes särbo förståss.
men de var riktigt najs, och få snacka lite och få dricka lite kaffe gott var de i alla fall ! awesome.
tummen upp.. nu blire att blogga lite och lägga ut lite andra roliga bilder..
och sen så.. blir det att sova tror jag, en lång dag i morgon + gym.. :p haha !

fett fett aweosme! ;)

börjar tagga upp nu känner ja ! ;)

soft i gymmet.

stört skönt !

nu satsar jag på en kropp som är vacker.

kommer dock inte gå ner i vikt så de blir magruter och kanon smal..
men lite hull.. men mindre än nu...
och sen blire att ja bygger på lite muskler..

när jag ha börjat komma i form, gått ner några kg.
så får ja gå och stor shoppa kläder.. ! (=

puss och kraaam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0