jävla väder..

fan också.
jag visste att vår jord behöver både regn och solsken.. men vafan nu regnar de hur mycke som helst och vekrar fan aldrig ta slut på det, :o så otroligt tråkigt väder..
man ska bli blöt när man går ut.. dyng sur alltså.. hur kul är de på en skala 1-10...
VAVAVA!

så otroligt less på regnet nu! :(
blöt om fötter och snart ska ja ut i regnet igen..
så trist, :/

sen ha jag ett möte idag hoppas att de går bra.. :P

taggar gymmet så otroligt mycket !! :P (=

Hoppas att Elin börjar där ist för iksu. för vi snackade om det i matsalen idag.

Nykter i helgen inte en ända droppe känns så skönt lixom..
och inge jävla onyttigt.:P

jag är så pepp på gymmet nu och vill att de ska gå bra ! (=

sen blire stor shoppa kläder för att berämma mig själv. eftersom vill inte gå och käka eller fira det genom alkhol eller nåt sånt. så hoppas bara på att jag överlever allt onyttigt så ja får köpa kläder och skor någon gång. för det behöver jag verkligen..

Saknar fortfarande min katt tessie. och saknar min kompis cathrine,

skolan går nu mer och mer tilll spilla för religion usch ohc fy ochn blä klarar ej av det :/
jag ger upp..

som sagt regnet de bara öser ner till spilla varför? :/

Förstår inte riktigt varför..

Saknar min faster ! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0