Lördag.



Alla, kan inte vara perfekt, egentligen är ingen perfekt.
Jag tror inte att jag är perfekt eller att jag är någon förutom mig själv.
jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv.

jag vet att inte alla kanske tycker att jag är söt, men jag tycker att jag är det.
och det tycker jag är huvudsaken , jag skiter i vad andra tycker om mig..
många hatar mig, få älskar mig, men jag är nöjd över dom få som verkligen älskar mig.
ha hälldre få kompisar som verkligen bryr sig och dom som verkligen uppskattar mig.
än och ha flera vänner som bara sviker och kastar bara skit.

jag är den jag är, jag trivs med mig själv.
jag vågar jag göra saker.. vågar flumma till mig..
Jag är stolt över att få vara och våga vara jag själv. (=

ingen kan bara prefekt.

alla är så mycke värda! (=

Alla ha så mycke drömmar! (=

en helt vanlig lördag kväll med kort, foton, och hälsat på linnéa strandberg..
drack lite kaffe där och hade de trevligt (=

Elias fick ställa upp genom att vara "modell" hahaha ! xD
känner mig så duktig !! :)

Elias diggar att bli fotad ! ;)

haha jag var trött ! :)

men fick till nå bra bilder ändå..
källarbilder blir bra upptcäkte jag ! ^^


ja man tycker väl olika,
men jag tycker i alla fall att Elias är söt! (=

Elias..

hade ganska roligt ändå ! ^^
hade inte min kamera dött hade vi nog fortsatt hela kvällen ! ^^

jag är bäst på att fotografera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0