Tessie! min ända ögonsten!

Saknaden brinner ! :(
min sötnos, som liten..
hon var så söt redan vid liten..
Hon var pigg och söt ! <3
Fortfarande lika söt, som stor som liten! :) ingen skillnad alls.
Så gullig <3
ögonstenen min! :*
min sötnos ! Kommer ja aldrig och glömma ! <3
varenda minut kommer jag ihåg med dig min sötnos! tankarna dom är stora och kommer
aldrig någonsin och glömma, du tillbringar din och min tid i mitt härta och i mina minnen,
du finns kvar i min stjäl och du kommer föralltid och vara än av jag. Saknaden för dig, den är
stark. tårarna på min kind och ingen mig förstår. jag är otroligt svag när du ej finns kvar.
kan ej ge mej styrka eller tröst. varje dag man kom hem från skolan kom du min lilla kissemisse fram
och följde med en överallt vars man skulle, och sedan när man skulle bada satt du och höll mig sällskap.
du doppade dina små tassar i badkaret så otroligt gullig var du! <3 . nu när du är borta så finns det bara minnen kvar! I miss you! <3
Min lilla tjej, du var som en liten hund ville alltid vara med en, satt i ens knä och gömde sällan sig.
hon kom och smekte en. låg man på soffan så hoppade hon upp och myste ner sig. hon var en sådan söt sak.
som är svår att glömma!  ( Tessie . Älskar dig )
Alla dom som fick träffa dig, tyckte du var så söt och så gullig ! :)
kan inte förstå den dagen du lämnade mig ! kommer inte förstå att du bara försvann , så tidigt så fort , så lätt ifrån mig ! :( tårarna bara sprutade på mig, så mycket som jag bara älskade dig, så kom döden tidigt till dig ! :(
kan fortfarande inte förstå min alldeles egna ögonsten! min käraste tessie ! :( R.I.P
Hon var så underbar. så liten så söt! så mycket som min, hon va med mig i 3 underbara år.
plötsligt en morgon blir hon väldigt sjuk, och överger oss ensamma kvar! :( hon var så älskad hon är så saknad.
hon var så gullig mot allt och alla. hon Älskade människor hon var så speciell! :(
tycker det är fortfarande jobbigt att hon ej finns ! :( Saknaden är bara för stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0