Tråkiga nyheter.

idag i skolan, så höll ja på flyga av hästen, de gick inte så vidare bra.. :/ hmm.
vet inte varför´riktigt. min brandalarmet gick och vi skulle ut med hästarna och pannkakan.
ville ej stå still och vände rumpan till andra hästar osv. lite jobbigt osv.
så jag hoppar av hästen för att stå still med honom. men då. så kommer ridläraren och säger
att allt är lugnt.. så vi kan rida igen igen.. onödigt att ja hoppade på..

ja sen så hade vi lunch, inge vidare men de gick i.. biffstroganofff. och ris.. + en kaka.. hehe .. :P

onyttigt men gott. ! (=

sen när ja kom hem så for ja ut och sprang i gammlia spåret, riktigt skönt var det och sedan en dusch på de hela. :)

det absolut tråkiga de var ju att min bästa vän kommer inte, :( och jag hade taggat allting  ! och sen så ha hon blivit ännu sjukare ! och stannar hemma :( fast det kan ju inte hon rå för men tråkigt är det ju..

så jag ska vara med Elias då.. för att inte bli helt ensam. :(

hoppas bara att cathe kommer så fort som möjligt :*

men hoppas att ja får en shöön helg! för jag tror ja behöver det  ! (=

ska lägga ut bilder lite senare ikv , skull ja tro ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0