Tråkigt,

Idag på skolan så hade vi ridning (hoppning) och när jag skulle bära fram, så åker en bom ner på min stor tå., och blir alldeles svullen och blå kan ej gå.. försöker ändå rida för att jag vill ha närvaro men helvete så ont de gjorde.. men duktig var jag.. haha sen tappade jag min nyckel och letade över allt.. och sen  blev jag orolig för att jag var tvungen och betala 100 kr :/ men sen gick jag till hippo igen för att jag visste att den skulle ligga där någon stanns. och sen hittade jag den på golvet i sadelkammaren. haha bra att jag ha koll då ^^ men skönt att jag hittade den, haft jätte ont i foten hela dagen.. och de verker ! :O mamma bjuder på vin till maten idag,. de var ett gott vin (vitt) jag gjorde mat idag.. jag gjorde kyckling och en smet och så.. hehe gott gott ! (=
Kändes kul att stephanie brydde sig om mig när tårarna rann   på mig i klassrummet, för smärtan var hög då.. så otroligt gullig tjej. <3 Tänkte ta ett hårt pass ikväll på gymmet, men tror du att de gick eller? nej eftersom hög smärta i tån, och kunde knappt gå .. så ett gym pass skulle jag ej klara av :/ ...
förbannade bom., och förbannade smärta.. ! :/

Nä nu vet ja inte va ja ska skriva, ska till vännäs nu, och bara chilla hela helgen! jippi ! =) herrrå.. :D

puss på dom bästa ! ( alla dom som läser är bäst på sitt sätt ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0