träningspass.

pumpar på gymmet, och är hård på att träna och hålla mitt chema, just denna vecka och nästa vecka är de hårt..
men sen blire väl lite mildare och mildare och så.. men måste bara få komma i form..
och igår så körde ja på löpbandet, i 60 minuter, och även sprang på det.. gick bara bra.
sen körde ja cirkel 4 gånger, pumpade olika muskel grupper och de gick bara bra..
och sen satt jag mig på en roddmaskinen, och de gick bara bra men lite väl jobbigt..
fast de ska verkligen vara tempo och riktigt bra ! (=

nu idag. så blire även tempo på gymmet.. ska väl dit vid 18-19 tiden för det ej ska bli så sent. !!
men måste hålla igång hela tiden och ej skippa ett ända gym pass.
För då blire inte bra.. sen har ja koll va jag stopar i mig. men ibland måste man få unna sig tycker jag. vafan annars är de ju inge kul alls.

synd att min vän var sjuk denna helg. :( hon kunde ej komma till mig då :(
men hoppas att hon krya på sig, för denna helg kan inte jag :/
måste hålla igång med träningen så de ger sig något.

men hoppas att hon blir frisk så att hon kan komma ! (= <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0