VECKA! ; 45,46,47.

Ja vecka, 45,46,47 blir de att vara i vännäs och praktisera på vännäs ryttarförening.. de ser ja verkligen frammemot, och hoppas att de kommer bli 3 bra veckor.. med mycke spänning och mycke lärosamma veckor.
skolan börjar bli spännande nu, mitt mål på skolan de är ju inge frånvaro alls, inte en ända liten svart sak som kallas frånvaro. !

Sen så är de så kul , när klassen förstår verkligen om min axel och att dom ha lust med att hjälpa mig med att ta in och ut hästar eller bara vara med eller något, så det verkligen inte sker något med min axel, för far den nu, måste jag börja om med hela min träning och jag kommer få ont hela den dagen! ..

över min praktik kommer ja även att jobba över lite och även föröska få in en chans där att kanske jobba in en dag eller att ja får sluta tidigt en dag, eftersom att ja ska hem och gymma lite.. :P

men Tack snälla klasskamrater för att ni förstår och att ni vill hjälpa till ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0